Za vas bom strokovno optimiziral vsebine vaših spletnih strani, oblikoval prodajno učinkovite opise izdelkov in vizualne materiale za spletno trgovino, povezal orodja za SEO in analitiko (Semrush, Ahrefs, GSC …). V proces vključujem zmogljivosti umetne inteligence - kakovost SEO agencije neposredno v vaši pisarni.
Izdelava spletne strani: Leon G. Milošević
WooCommerce ali Magento? 2 top platformi za spletne trgovine
WooCommerce je daleč najbolj priljubljena platforma za spletno trgovino, vendar Magento velja za eno najzanesljivejših in najzmogljivejših rešitev.
WooCommerce je daleč najbolj priljubljena platforma za spletno trgovino, a je vseeno Magento tista rešitev, ki velja za eno najzanesljivejših in najzmogljivejših. Obe rešitvi sta lahko primerni za vašo spletno trgovino.
Osredotočena digitalna strategija. Za vas bom samostojno optimiziral vsebine za spletno prodajo in spletne strani, ustvaril vrhunske opise, vključil AI ter oblikoval vizualno privlačne in prodajno učinkovite materiale, povezal napredna orodja za SEO in analitiko.
Kriterij
WooCommerce
Magento
Lastništvo
Odprtokodni vtičnik za WordPress
Odprtokodna osnova (Magento Open Source) ali komercialna različica (Adobe Commerce)
Ciljna publika
Mala in srednja podjetja
Srednja do velika podjetja, enterprise rešitve
Tehnična zahtevnost
Nizka do srednja (odvisno od kompleksnosti)
Visoka – potrebna napredna infrastruktura in razvojna ekipa
Licenca
Brezplačno (open source)
Open Source: brezplačno; Adobe Commerce: plačljivo
Razvoj
Nižji stroški (veliko razpoložljivih razvijalcev)
Višji stroški (specifično znanje, manjši bazen kadra)
Gostovanje
Stroškovno učinkovito (lahko na deljenih strežnikih)
Zahteva VPS/Dedicated/Cloud (npr. AWS, Azure)
Vzdrževanje
Ceneje in preprosteje
Dražje, kompleksnejše (npr. varnostni popravki, nadgradnje)
Če ste podjetje brez močne interne IT ekipe in se odločate med WooCommerce ali Magentom, je WooCommerce bolj primeren, saj predstavlja manjši strošek in je tudi manj zahtevna platforma.
WooCommerce – Če je vaš cilj začeti spletno prodajo z zelo nizkimi začetnimi in tekočimi stroški, potem je je WooCommerce prava odločitev.
Magento je prava izbira za velike in kompleksne spletne trgovine. Dobro je vedeti, da z dobro in strokovno ekipo razvijalcev obe platformi postaneta vrhunski spletni trgovini
B2C/B2B hibrid z več jeziki, valutami, ERP integracijo
Magento (Adobe Commerce)
E-trgovina + blog + SEO kot ključna strategija
WooCommerce
Velika rast, kompleksna skladišča, različne blagovne znamke
Magento
Globalni tržni deleži e-commerce platform
(vir: agregacija podatkov iz BuiltWith, W3Techs, Statista, in izkušnje svetovalnih praks 2024). Magento in WooCommerce se tukaj močno razlikujeta glede na globalni delež.
WooCommerce
22–25 %
Široka uporaba zaradi WordPressa; močna baza v SME segmentu.
Shopify
18–20 %
Močna rast v ZDA; marketinško agresiven nastop.
Magento (vključno z Adobe Commerce)
1–2 %
Osredotočen na enterprise, nizek delež v številu, visoka vrednost.
Wix
6–8 %
Usmerjenost v mikro podjetja, pretežno ZDA.
Squarespace
5–7 %
Podobno kot Wix, močna vizualna usmerjenost.
BigCommerce
<1 %
Nišni segment, pogosto v B2B, vendar relativno nizek volumen.
Ostali (PrestaShop, OpenCart, Salesforce Commerce, itd.)
WooCommerce ima največjo “install base”, saj deluje znotraj WordPress ekosistema, ki poganja več kot 40 % vseh spletnih strani. Mnogo teh namestitev so manjše ali srednje trgovine, kar ustvarja volumensko prevlado, čeprav ne nujno v prometu.
Osredotočena digitalna strategija. Za vas bom samostojno optimiziral vsebine za spletno prodajo in spletne strani, ustvaril vrhunske opise, vključil AI ter oblikoval vizualno privlačne in prodajno učinkovite materiale, povezal napredna orodja za SEO in analitiko.
Pogosta vprašanja
Kaj je WooCommerce?
WooCommerce je vtičnik za WordPress, ki omogoča enostavno pretvorbo spletne strani v spletno trgovino. Primeren je za mala in srednja podjetja, saj omogoča hitro implementacijo, obsežno izbiro vtičnikov in prilagodljivost z znanjem WordPressa.
Kaj je Magento?
Magento je samostojna e-commerce platforma, primerna za srednja in velika podjetja s kompleksnimi potrebami. Omogoča obsežno prilagajanje, skalabilnost, napredno upravljanje katalogov in robustne funkcionalnosti za večje spletne trgovine.
Kakšne so razlike med WooCommerce in Magento?
Glavne razlike so v kompleksnosti, skalabilnosti in stroških vzdrževanja. WooCommerce je enostavnejši za uporabo in cenejši, medtem ko Magento ponuja več možnosti za prilagajanje, boljšo podporo za velike kataloge in kompleksne procese, a zahteva več tehničnega znanja in večje investicije.
Katero platformo izbrati?
Za manjše in srednje trgovine s standardnimi potrebami je WooCommerce optimalna izbira zaradi enostavnosti in nizkih stroškov. Za večje trgovine z več tisoč izdelki, naprednimi procesi in potrebami po visoki skalabilnosti je primernejši Magento.
Kako se WooCommerce in Magento razlikujeta glede SEO?
WooCommerce temelji na WordPressu, kar omogoča uporabo SEO vtičnikov in izjemno optimizacijo vsebine. Magento omogoča napredno tehnično SEO optimizacijo, a zahteva več strokovnega znanja za izkoriščanje vseh funkcionalnosti in optimizacijo hitrosti ter strukture strani.
Leon G. Milošević – Specialist za SEO & digitalne strategije
Specialist za SEO, SEM, digitalni marketing in email marketing z implementacijo rešitev Ai + grafično oblikovanje za splet in digitalne medije. Strategija za spletno prisotnost podjetja temelji na oblikovanju identitete in pozicioniranja, z namenom doseči dolgoročne rezultate.