Konkurenčna prednost - Strokovno vodenje spletne prodaje in spletne prisotnosti, podpora strankam v treh jezikih (SI, HR, EN), SEO, SEM, SMM
Konkurenčna prednost
V poslovnem svetu je konkurenčna prednost tisto, kar prinaša trajno dodano vrednost in omogoča podjetju, da se diferencira na način, ki je za ciljno skupino relevanten.
Z učinkovito SEO strategijo do boljše organske prisotnosti spletne strani in spletne trgovine
GRAFIČNO OBLIKOVANJE
Grafično oblikovanje za digitalne medije in tisk.
SPLETNA TRGOVINA
Celostno upravljanje spletne trgovine.
PODPORA
Strokovna, vljudna in visoko-profesionalna podpora strankam v treh jezikih.
Digitalne storitve povezane v tehnično odličnost z vrhunsko uporabniško podporo ter jasno, profesionalno in ciljno usmerjeno komunikacijo.
Photoshop
Obdelava slik, retuširanje, ustvarjanje grafike in pripravo vizualnih materialov za tisk ali splet.
Adobe Illustrator
Ustvarjanje vektorske grafike, logotipov, ilustracij in tehničnih risb z možnostjo natančne prilagoditve oblike in barv.
Adobe Bridge
Centralizirano orodje za pregledovanje, organizacijo in upravljanje digitalnih datotek ter enostavno povezovanje z Adobe programi.
Adobe Audition
Napreden program za snemanje, urejanje in obdelavo zvoka, primeren za podcaste, video produkcijo in restavracijo zvočnih posnetkov.
Canva
Spletna platforma za hitro oblikovanje grafike, predstavitev, objav na družbenih omrežjih in tiskovin brez naprednega znanja oblikovanja.
Microsoft Word
Urejanje in oblikovanje besedilnih dokumentov, poročil, pogodb in druge poslovne dokumentacije v različnih formatih.
Microsoft Excel
Program za obdelavo podatkov, izračune, analize, grafične prikaze in pripravo tabel z uporabo formul ter vrtilnih tabel.
Microsoft Outlook
Celovita rešitev za upravljanje e-pošte, koledarjev, opravil in kontaktov, integrirana z Microsoftovim poslovnim okoljem.
Mozilla Thunderbird
Brezplačen e-poštni odjemalec za upravljanje več elektronskih naslovov, koledarjev in varno komunikacijo z dodatki.
WordPress
Najbolj razširjen CMS sistem za upravljanje spletnih strani, blogov in spletnih trgovin.
FileZilla
FTP odjemalec za prenos datotek med lokalnim računalnikom in spletnim strežnikom ter upravljanje strežniških datotek.
Gutenberg
Urejevalnik vsebin v WordPressu na osnovi blokov, ki omogoča vizualno gradnjo strani brez potrebe po kodiranju.
WP Bakery
Urejevalnik strani za WordPress, ki omogoča enostavno postavljanje spletnih strani z uporabo že pripravljenih elementov.
Elementor
Zelo priljubljen urejevalnik strani za WordPress, ki omogoča vizualno oblikovanje spletnih vsebin s prilagodljivimi gradniki.
WPML
Kompleksen vtičnik za WordPress, namenjen profesionalni večjezični podpori z vodenjem prevodov in prevajalcev.
PolyLang
Vtičnik za WordPress, ki omogoča večjezičnost spletnih strani z ročnim dodajanjem prevodov posameznih vsebin.
Divi
Napreden vizualni urejevalnik in tema za WordPress z orodji za hitro postavljanje prilagodljivih strani s povleci-in-spusti pristopom.
WooCommerce
Vtičnik za WordPress, ki omogoča postavitev in upravljanje spletne trgovine z izdelki, plačili, zalogo in dostavo.
OpenCart
Odprtokodna platforma za vzpostavitev profesionalne spletne trgovine z obsežnim sistemom za upravljanje izdelkov in naročil.
CSS
Slogovni jezik za oblikovanje videza spletnih strani, kot so barve, pisave, razmiki, poravnave in odzivnost elementov.
HTML
Osnovni označevalni jezik za strukturiranje vsebine spletnih strani, kot so naslovi, odstavki, povezave, slike in obrazci.
Windows
Najbolj razširjen operacijski sistem za osebne računalnike, namenjen vsakodnevni uporabi v osebnem in poslovnem okolju.
Ai
V svoje delo vključujem zelo zmogljivosti Ai. Uporabljam številne rešitve, s katerimi lahko dosežemo nove ravni uspeha.
Strateški copywriting je konkurenčna prednost.
Strateški copywriting ni moč v celoti zaupati umetni inteligencni, je pa Ai odličen sopotnik pri pripravi sodobnih, strokovnih in ciljni publiki prilagojenih besedil.
Copywriting je torej strokovno pisanje besedil z mislijo na ciljno občinstvo. Gre za strateško oblikovanje vsebin (oglasi, spletne strani, e-poštne kampanje, brošure itd.), ki imajo jasen poslovni cilj – povečanje konverzij, prodaje ali gradnjo blagovne znamke.
Ključni elementi strateškega copywritinga:
Ciljna usmerjenost – vsebina je prilagojena specifični ciljni skupini.
Jasno sporočilo – osredotočenost na eno ključno korist ali poziv k dejanju (t.i. call-to-action).
Emocionalna komponenta – poleg logičnih argumentov vključuje tudi psihološke sprožilce (npr. strah pred zamudo, občutek ekskluzivnosti).
Optimizacija za platformo – besedilo se prilagaja kanalu komuniciranja (npr. SEO za spletne strani, AIDA model za oglase itd.).
V poslovnem kontekstu je copywriting eden od načinov za generiranje prihodkov. Kot konkurenčna prednost se odraža predvsem v svojem vplivu na uspešnost trženjskih in prodajnih aktivnosti.
Optimizacija spletnih strani (SEO = search engine optimization) je proces priprave tehničnih, vsebinskih in strukturalnih elementov spletne strani.
Izkoristimo zmogljivosti umetne inteligence. Pragmatičen pristop k uvajanju rešitev umetne inteligence (UI) na tehničnih, ustvarjalnih ter uporabniško usmerjenih področjih. Konkurenčna prednost se skriva v potencialu sodobnih UI-tehnologij.