Logo Leon G. Milošević - Specialist za SEO & digitalne strategije

Specialist - Osredotočena digitalna strategija

E-mail
051 381 461

Za vas bom strokovno optimiziral vsebine vaših spletnih strani, oblikoval prodajno učinkovite opise izdelkov in vizualne materiale za spletno trgovino, povezal orodja za SEO in analitiko (Semrush, Ahrefs, GSC …). V proces vključujem zmogljivosti umetne inteligence - kakovost SEO agencije neposredno v vaši pisarni.

Izdelava spletne strani: Leon G. Milošević

Oglaševanje na digitalnih zaslonih - DOOH

Oglaševanje na digitalnih zaslonih – DOOH

DOOH omogoča mikrolokacijsko ciljanje, hitro menjavo oglasov in integracijo s podatkovno analitiko, kar postavlja DOOH v samo središče digitalnega marketinga.

Oglaševanje na digitalnih zaslonih

Svetlobna prisotnost v urbanih središčih, prilagodljivost in angažiranost v realnem času

DOOH omogoča mikrolokacijsko ciljanje, hitro menjavo oglasov in integracijo s podatkovno analitiko, kar postavlja DOOH v samo središče digitalnega marketinga.

DOOH oglaševanje na digitalnih zaslonih se uporablja za gradnjo blagovne znamke, spodbujanje prodaje in povečanje angažiranosti v urbanih okoljih, kjer klasični oglasi težje konkurirajo za pozornost potrošnikov.

Kontaktirajte me zdaj!

Osredotočena digitalna strategija

Od strategije do izvedbe: samostojno optimiziram vsebine in spletna mesta, pripravim prodajno prepričljive opise ter oblikujem vizualne materiale. Vzpostavim in povežem napredna SEO- in analitična orodja, da lahko sproti merimo učinek in povečujemo konverzije.

Preberite tudi: SEM iskalni marketing in SMM

Kaj pomeni DOOH?

DOOH je kratica, ki pomeni Digital Out-of-Home oglaševanje.

Gre za sodobno obliko zunanjega oglaševanja na digitalnih zaslonih, vendar z dodano vrednostjo tehnologije, podatkovne integracije in večje vsebinske prilagodljivosti v primerjavi s klasičnimi oblikami zunanjega oglaševanja.

Odlično za lokalno oglaševanje, promocijo dogodkov ali urban lifestyle produktov.

Oglaševanje na digitalnih zaslonih - Spoznajte DOOH
  • Digitalni zasloni (LED/LCD), interaktivne mestne table na postajališčih, zasloni v trgovskih centrih, letališčih, železniških postajah, stadionih, bencinskih servisih ipd.
  • Vsebina: video posnetki, animacije, menjajoči se oglasi, realnočasovna sporočila (vreme, novice, prometne informacije), ciljano oglaševanje glede na uro, lokacijo ali vremenske razmere.
  • Tehnologija: upravljanje preko centralnih sistemov (CMS), možnost programatičnega zakupa oglasnega prostora, integracija z drugimi napravami, senzorji in podatkovnimi viri (IoT, GPS).

Prednosti oglaševanja na digitalnih zaslonih

V primerjavi z oglaševanjem na jumbo plakatih, oglaševanje na digitalnih zaslonih ponuja številne prednosti.

  • Fleksibilnost: vsebine se lahko spreminjajo v realnem času in na daljavo.
  • Boljša vidnost in privlačnost: predvajajo se lahko TV oglasi, slideshowi itd., kar pritegne pozornost mimoidočih.
  • Merljivost: napredni DOOH sistemi omogočajo analitiko prikazov, doseg ciljne skupine in učinkovitost kampanj.

Prikaz vsebin, ki so prilagojene lokaciji, času, vremenu itd.

  • Digitalno oglaševanje na zaslonih je bolj angažirajoče kot statični formati.
  • Možnost interaktivnih kampanj, povezanih z mobilnimi napravami, QR-kodami ali geolokacijsko aktivacijo.
  • Visoka ločljivost in osvetlitev zagotavljata profesionalen vtis.

Preberite tudi: Email marketing

Kontaktirajte me zdaj!

Osredotočena digitalna strategija

Od strategije do izvedbe: samostojno optimiziram vsebine in spletna mesta, pripravim prodajno prepričljive opise ter oblikujem vizualne materiale. Vzpostavim in povežem napredna SEO- in analitična orodja, da lahko sproti merimo učinek in povečujemo konverzije.

Logo prikazuje črke LGM v kvadratu. Zelen L, modri in zasukan G, v osrednjem delu je majhen M. Leon G. Milošević - Specialist za SEO, specialist za e-commerce & digitalne strategije - Logotip
Leon G. Milošević – Specialist za SEO & digitalne strategije
Specialist za SEO, SEM, digitalni marketing in email marketing z implementacijo rešitev Ai + grafično oblikovanje za splet in digitalne medije. Strategija za spletno prisotnost podjetja temelji na oblikovanju identitete in pozicioniranja, z namenom doseči dolgoročne rezultate.