PRO BONO - Brezplačno za vaše podjetje! Optimizacija in grafika za en izdelek.

Pregovor v angleščini pravi: "There is no free lunch" - ni brezplačnega kosila. Kljub temu vam želim ponuditi vsaj "brezplačen prigrizek" :). Brezplačno pripravim celotno predstavitev za 1 izdelek, ki je/bo v vaši spletni trgovini. Vključuje pripravo SEO optimiziranega opisa, CTA in grafike.

ZAHTEVAJTE TEST

*PRO BONO naloga je na voljo za en izdelek (1 EAN) na podjetje. Ponudba ni na voljo za fizične osebe. Poziv k izvedbi PRO BONO (testne) naloge mora biti poslan iz uradnega e-poštnega naslova (domena vašega podjetja) ter z natančno navedbo odgovorne osebe (podpis, funkcija v podjetju), ki izvedbo zahteva. Hvala za razumevanje.

Logo Leon G. Milošević - Specialist za SEO & digitalne strategije

Specialist - Osredotočena digitalna strategija

E-mail
051 381 461

Za vas bom strokovno optimiziral vsebine vaših spletnih strani, oblikoval prodajno učinkovite opise izdelkov in vizualne materiale za spletno trgovino, povezal orodja za SEO in analitiko (Semrush, Ahrefs, GSC …). V proces vključujem zmogljivosti umetne inteligence - kakovost SEO agencije neposredno v vaši pisarni.

Izdelava spletne strani: Leon G. Milošević

Pogojna logika (angl. conditional logic) na zaslonu.

Pogojna logika (angl. conditional logic)

Pogojna logika (angl. conditional logic) je koncept, ki omogoča dinamično prilagajanje vsebine, funkcionalnosti in uporabniške izkušnje na spletnih straneh in spletnih trgovinah.

Kaj je pogojna logika (conditional logic)?

Pogojna logika (angl. conditional logic) je koncept, ki omogoča dinamično prilagajanje vsebine, funkcionalnosti in uporabniške izkušnje na spletnih straneh in spletnih trgovinah. V osnovi gre za implementacijo pravil, po katerih se določen element (vsebina, obrazec, funkcija) prikaže ali skrije glede na izpolnjenost določenih pogojev.

Preberite tudi: Digitalni marketing

V WordPress okolju, ki je modularna in visoko prilagodljiva platforma, se pogojna logika uporablja na različnih nivojih razvoja in upravljanja spletnih mest.

Praktična uporaba pogojne logike

Pogojna logika (angl. conditional logic) je koncept, ki omogoča dinamično prilagajanje vsebine, funkcionalnosti in uporabniške izkušnje.

1. Obrazci (Forms)

Pri uporabi vtičnikov, kot so Gravity Forms, WPForms ali Formidable Forms, omogoča pogojna logika naslednje:

  • prikaz/skritje določenih polj glede na odgovore uporabnika,
  • dinamično ustvarjanje poti skozi obrazec,
  • pogojevano pošiljanje potrditvenih sporočil.

2. Prikaz vsebine

  • Različna vsebina glede na prijavljenega uporabnika (člani, neregistrirani obiskovalci),
  • geo-lokacijska logika (vsebina glede na lokacijo uporabnika),
  • časovno omejen prikaz vsebine (npr. promocijske kampanje).
Kontaktirajte me zdaj!

Specialist

Osredotočena digitalna strategija. Za vas bom samostojno optimiziral vsebine za spletno prodajo in spletne strani, ustvaril vrhunske opise, vključil AI ter oblikoval vizualno privlačne in prodajno učinkovite materiale, povezal napredna orodja za SEO in analitiko.

Pogojna logika v spletni trgovini

  • prikaz določenih izdelkov, kategorij ali popustov glede na uporabnikove značilnosti ali zgodovino nakupov,
  • dinamične cenovne politike (npr. količinski popusti, posebni popusti za VIP stranke),
  • pogojevano prikazovanje načinov dostave ali plačila (npr. določene možnosti samo za naročila nad določenim zneskom).
  • Dinamično prilagojene navigacijske vrstice glede na uporabniško vlogo ali trenutno stanje (npr. košarica vsebuje izdelke).

Prednosti uporabe

  • Boljša uporabniška izkušnja: personalizirane poti skozi spletno mesto, manj motečih elementov.
  • Večja učinkovitost prodaje: ciljano prikazovanje akcij in popustov.
  • Večja fleksibilnost: dinamična vsebina brez potrebe po razvoju več ločenih strani.

V WordPressu je več načinov za implementacijo pogojne logike:

  • preko vtičnikov,
  • s pomočjo shortcode-ov in widget-ov,
  • z lastno kodo v temah ali child temah (uporaba funkcij, kot so is_user_logged_in(), is_product_category(), current_user_can(), if stavki v PHP).

Uporaba pogojne logike v WordPressu in WooCommerce predstavlja eno ključnih orodij za dvig uporabniške izkušnje ter povečanje konverzij.

Pravilno zasnovana pogojna logika omogoča personalizirano, optimizirano in učinkovito spletno mesto oziroma trgovino, ki se prilagaja dejanskim potrebam obiskovalcev.

Preberite tudi: Optimizacija spletih strani

V številnih primerih je smiselno dinamično prilagajati tudi glavo in nogo spletne strani, saj sta ti sekciji zelo pomembni za navigacijo, komunikacijo ključnih informacij in uporabniško personalizacijo.

Možne uporabe:

  • Prilagoditev menija glede na uporabniško raven:
    V glavi lahko prikažemo različne menijske postavke glede na to, ali je uporabnik:
    • prijavljen ali neprijavljen,
    • določenega uporabniškega nivoja (npr. partner, VIP, notranji uporabnik),
    • kupec s predhodno zgodovino nakupov.
  • Prilagoditev CTA-jev (Call-To-Action):
    Dinamično menjavanje CTA gumbov (npr. Prijava, Nadaljuj z nakupom, Izkoristi svoj kupon) v headerju.
  • Dinamična noga (footer):
    Prikazovanje različnih blokov v nogi:
    • kontaktni podatki glede na lokacijo uporabnika,
    • povezave do posebnih vsebin (npr. interni dokumenti samo za registrirane uporabnike),
    • različne pravne izjave za uporabnike iz različnih jurisdikcij.

Tehnična izvedba

  • Preko vtičnikov, ki omogočajo content restriction (npr. MemberPress, Restrict Content Pro, Paid Memberships Pro).
  • Z napredno uporabo ACF (Advanced Custom Fields) v kombinaciji s pogojnim prikazovanjem blokov.
  • Preko PHP funkcij current_user_can() ali user_can().

Pogojna logika se lahko implementira neposredno v header.php in footer.php (ali njihovih ustreznih template delih v sodobnih temah), z uporabo PHP pogojev, (primeri ukazov).:

<?php if ( is_user_logged_in() && current_user_can( 'vip_customer' ) ) : ?>
<a href="/vip-ugodnosti" class="vip-link">VIP ugodnosti</a>
<?php else : ?>
<a href="/prijava" class="login-link">Prijava</a>
<?php endif; ?>

Alternativno lahko to rešujemo prek page builderjev (Elementor Pro, Divi ipd.), ki omogočajo vgrajeno pogojno logiko za prikaz posameznih template delov glede na uporabniško vlogo ali druge pogoje.

Primeri uporabe

Uporabniška raven (angl. user role) je v WordPressu eden ključnih mehanizmov za nadzor dostopa. Pogojna logika omogoča zelo ciljno usmerjeno personalizacijo:

  • Ekskluzivna vsebina:
    • samo za registrirane člane,
    • samo za partnerje,
    • samo za kupce s premium članstvom.
  • Različna navigacija:
    • dodatni meniji ali postavke v navigaciji.
  • Personalizirane strani:
    • pozdravne strani za različne uporabniške ravni,
    • dashboardi z ekskluzivnimi funkcijami.

Pogojna logika ni zgolj tehnični pripomoček, temveč strateški pristop za personalizacijo uporabniške izkušnje.

Ko jo pravilno uporabimo tudi v headerju, footerju in glede na uporabniško raven, dvignemo spletno mesto ali trgovino na višji nivo profesionalnosti, angažiranosti uporabnika in prodajne učinkovitosti.

Kontaktirajte me zdaj!

Specialist

Osredotočena digitalna strategija. Za vas bom samostojno optimiziral vsebine za spletno prodajo in spletne strani, ustvaril vrhunske opise, vključil AI ter oblikoval vizualno privlačne in prodajno učinkovite materiale, povezal napredna orodja za SEO in analitiko.

Logo Leon G. Milošević - Specialist za SEO & digitalne strategije
Leon G. Milošević – Specialist za SEO & digitalne strategije
Specialist za SEO, SEM, digitalni marketing in email marketing z implementacijo rešitev Ai + grafično oblikovanje za splet in digitalne medije. Strategija za spletno prisotnost podjetja temelji na oblikovanju identitete in pozicioniranja, z namenom doseči dolgoročne rezultate.