Vizija → Strategija → Rezultati
Leon G. Milošević
SEM iskalni marketing in SMM marketing na družbenih omrežjih sta nepogrešljiva elementa uspešnih oglaševalskih strategij in ključnega pomena v digitalnem marketingu.
Iskalni marketing in marketing na družbenih omrežjih sta nepogrešljiva elementa uspešnih oglaševalskih strategij in ključnega pomena v digitalnem marketingu.
Podjetja, ki želijo povečati svojo spletno prepoznavnost, izboljšati prodajne rezultate ali pridobiti kakovostne potencialne stranke, morajo razumeti razliko, prednosti in sinergijo teh dveh kanalov.
Iskalni marketing in marketing na družbenih omrežjih
Povečajmo spletno prepoznavnost, izboljšajmo prodajne rezultate.
SEM iskalni marketing (ang. Search Engine Marketing) je oblika digitalnega trženja, ki uporablja plačane metode za povečanje vidnosti spletnih strani v rezultatih spletnih iskalnikov.
AdWords oglaševanje je danes imenovano Google Ads. To je Googlov plačljiv oglaševalski sistem, ki temelji na modelu PPC (pay-per-click) oziroma CPC (cost-per-click), pri katerem oglaševalec plača le, ko uporabnik klikne na njegov oglas.
Spoznajte uporabna orodja:
V sodobnem digitalnem okolje je SEM Search Engine Marketing (slo. iskalni marketing) oblika digitalnega marketinga, ki zajema prikazovanje plačljivih oglasov znotraj iskalnikov, kot je recimo Google. Cilj je doseči uporabnike v trenutku, ko ti iščejo konkretne izdelke, storitve ali informacije.
Ključne komponente in prednosti:
Kratica pomeni Social Media Marketing in je strateška uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, generiranje prodajnih priložnosti, krepitev odnosa s strankami in spodbujanje prodaje.
Kratica pomeni Social Media Marketing. Gre za oglaševanje na družbenih omrežjih; Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok in YouTube.
Gre za pristop, s katerim gradimo prepoznavnost, povečujemo angažiranost in usmerjamo promet na spletno stran ali spletno trgovino.
Ključne komponente in prednosti:
Optimalna strategija vključuje kombinacijo oglaševanja na družbenih omrežjih in spletnih iskalnikih, kar omogoča pokritje celotnega prodajnega lijaka – od ozaveščanja do končne konverzije.
Vašemu podjetju nudim celovito podporo pri načrtovanju, izvedbi in optimizaciji kampanj. Moj pristop temelji na podatkovni analitiki, nenehnem A/B testiranju in jasnemu ROI cilju.
Učinkovita digitalna oglaševalska strategija temelji na pametnem prepletanju SEM in SMM. S pravilnim razumevanjem ciljne publike, iskalnega namena in razpoložljivega proračuna lahko izkoristite ves potencial.