Vizija → Strategija → Rezultati
Leon G. Milošević
Optimizacija spletnih strani (SEO), iskalni marketing (SEM) in trženje na družbenih omrežjih (SMM), email marketing, grafično oblikovanje in strateški copywriting + profesionalna poslovna korespondenca za spoštljiv stik s strankami, partnerji in dobavitelji.
Če se napaka 404 pojavlja zelo pogosto, lahko to negativno vpliva na uporabniško izkušnjo in posredno tudi na SEO.
White-Hat SEO tehnike lahko poimenujemo tudi "etična SEO optimizacija spletnih strani". Temeljijo na upoštevanju pravil iskalnikov.
Če ste podjetje brez močne interne IT ekipe in je vprašanje "WooCommerce ali Magento", je WooCommerce bolj primeren, saj predstavlja manjši strošek in je manj zahtevna platforma.
Ključni kazalniki uspešnosti (ang. Key Performance Indicators – KPI-ji) so merljive vrednosti, s katerimi organizacije spremljajo napredek pri doseganju svojih ciljev.
Digitalni marketing temelji na podatkovno podprtem pristopu, ki omogoča natančno ciljanje ciljnih skupin, merljivost rezultatov in prilagodljivo optimizacijo kampanj v realnem času.
Z uporabo platform, kot so WordPress ali Webflow, Wix ali Shopify, lahko tudi tehnično manj podkovani uporabniki postavijo lastno spletno stran ali spletno trgovino.
Poceni spletne strani ≠ slabe spletne strani. Ugodni izvajalci lahko ponudijo presenetljivo veliko, a je cena izdelave spletne strani še vedno odvisna od cele množice reči.
Dve izmed najbolj uveljavljenih rešitev sta WordPress in Webflow. Gre za platformi, ki si delita skupen cilj – omogočiti učinkovito, prilagodljivo in estetsko dovršeno spletno predstavitev.
Izbira ERP-a (Enterprise Resource Planning) je strateška odločitev, ki posredno in neposredno vpliva na učinkovitost, skladnost in rast podjetja.
V sodobnem poslovnem okolju, kjer digitalna prisotnost neposredno vpliva na konkurenčnost, ima spletna trgovina ključno vlogo.