Logo Leon G. Milošević - Specialist za SEO & digitalne strategije

Specialist - Osredotočena digitalna strategija

E-mail
051 381 461

Za vas bom strokovno optimiziral vsebine vaših spletnih strani, oblikoval prodajno učinkovite opise izdelkov in vizualne materiale za spletno trgovino, povezal orodja za SEO in analitiko (Semrush, Ahrefs, GSC …). V proces vključujem zmogljivosti umetne inteligence - kakovost SEO agencije neposredno v vaši pisarni.

Izdelava spletne strani: Leon G. Milošević

WooCommerce ali Magento - logotipa na ekranu.

WooCommerce ali Magento? 2 top platformi za spletne trgovine

WooCommerce je daleč najbolj priljubljena platforma za spletno trgovino, vendar Magento velja za eno najzanesljivejših in najzmogljivejših rešitev.

WooCommerce ali Magento?

WooCommerce je daleč najbolj priljubljena platforma za spletno trgovino, a je vseeno Magento tista rešitev, ki velja za eno najzanesljivejših in najzmogljivejših. Obe rešitvi sta lahko primerni za vašo spletno trgovino.

Kontaktirajte me zdaj!

Specialist

Osredotočena digitalna strategija. Za vas bom samostojno optimiziral vsebine za spletno prodajo in spletne strani, ustvaril vrhunske opise, vključil AI ter oblikoval vizualno privlačne in prodajno učinkovite materiale, povezal napredna orodja za SEO in analitiko.

KriterijWooCommerceMagento
LastništvoOdprtokodni vtičnik za WordPressOdprtokodna osnova (Magento Open Source) ali komercialna različica (Adobe Commerce)
Ciljna publikaMala in srednja podjetjaSrednja do velika podjetja, enterprise rešitve
Tehnična zahtevnostNizka do srednja (odvisno od kompleksnosti)Visoka – potrebna napredna infrastruktura in razvojna ekipa
LicencaBrezplačno (open source)Open Source: brezplačno; Adobe Commerce: plačljivo
RazvojNižji stroški (veliko razpoložljivih razvijalcev)Višji stroški (specifično znanje, manjši bazen kadra)
GostovanjeStroškovno učinkovito (lahko na deljenih strežnikih)Zahteva VPS/Dedicated/Cloud (npr. AWS, Azure)
VzdrževanjeCeneje in preprostejeDražje, kompleksnejše (npr. varnostni popravki, nadgradnje)

Če ste podjetje brez močne interne IT ekipe in se odločate med WooCommerce ali Magentom, je WooCommerce bolj primeren, saj predstavlja manjši strošek in je tudi manj zahtevna platforma.

WooCommerce logotip v prispevku WooCommerce vs Magento.

WooCommerce – Če je vaš cilj začeti spletno prodajo z zelo nizkimi začetnimi in tekočimi stroški, potem je je WooCommerce prava odločitev.

Magento logotip v prispevku WooCommerce vs Magento.

Magento je prava izbira za velike in kompleksne spletne trgovine. Dobro je vedeti, da z dobro in strokovno ekipo razvijalcev obe platformi postaneta vrhunski spletni trgovini

Preberite tudi: Optimizacija spletnih strani

Funkcionalnost in prilagodljivost

WooCommerceMagento
Custom funkcionalnostiMožna z vtičniki ali razvojem po meriZelo robusten sistem, napredna funkcionalnost že v osnovi
Podpora za več trgovin / jezikov / valutMožna, a potrebuje dodatne vtičnikeNative podpora za multi-store/multi-language/multi-currency
ERP / B2B integracijeMožne, pogosto ročno konfiguriraneNapredne povezave, B2B moduli že vključeni (v Adobe Commerce)
SEO možnostiOdličen SEO – temelji na WordPressOdličen SEO, a kompleksnejša uredniška izkušnja
Vsebinski marketingVrhunski (WordPress CMS)Ima nekatere CMS funkcionalnosti
Email/CRM integracijeZ vtičniki ali APINapredno, zlasti v Adobe Commerce verziji
VarnostOdvisna od vtičnikov in gostovanjaNapredna arhitektura z enterprise nivojem varnosti
SkalabilnostDobra do srednjih obsegov (10k–20k produktov)Odlična – zmore tudi zelo velike baze (>100k SKU)
Performance tuningPotreben pri večjih obsegihZahteva DevOps podporo in optimizacije

Pragmatično

< 1.000 artiklov, močna vsebinska podpora, omejen ITWooCommerce
B2C/B2B hibrid z več jeziki, valutami, ERP integracijoMagento (Adobe Commerce)
E-trgovina + blog + SEO kot ključna strategijaWooCommerce
Velika rast, kompleksna skladišča, različne blagovne znamkeMagento

Globalni tržni deleži e-commerce platform

(vir: agregacija podatkov iz BuiltWith, W3Techs, Statista, in izkušnje svetovalnih praks 2024). Magento in WooCommerce se tukaj močno razlikujeta glede na globalni delež.

WooCommerce22–25 %Široka uporaba zaradi WordPressa; močna baza v SME segmentu.
Shopify18–20 %Močna rast v ZDA; marketinško agresiven nastop.
Magento (vključno z Adobe Commerce)1–2 %Osredotočen na enterprise, nizek delež v številu, visoka vrednost.
Wix6–8 %Usmerjenost v mikro podjetja, pretežno ZDA.
Squarespace5–7 %Podobno kot Wix, močna vizualna usmerjenost.
BigCommerce<1 %Nišni segment, pogosto v B2B, vendar relativno nizek volumen.
Ostali (PrestaShop, OpenCart, Salesforce Commerce, itd.)10–15 %Regionalne ali industrijske niše.

Preberite tudi: Email marketing

WooCommerce ima največjo “install base”, saj deluje znotraj WordPress ekosistema, ki poganja več kot 40 % vseh spletnih strani. Mnogo teh namestitev so manjše ali srednje trgovine, kar ustvarja volumensko prevlado, čeprav ne nujno v prometu.

Preberite tudi: Izdelava spletne trgovine WooCommerce

Magento (Adobe Commerce) ima sicer nizek tržni delež po številu namestitev, vendar pogosto poganja velike B2B ali kompleksne B2C spletne trgovine.

WooCommerce ali Magento – Končna ocena

Nizki stroški razvoja & vzdrževanjaWooCommerce
Prilagodljivost za content-first prodajoWooCommerce
Podpora za kompleksne B2B struktureMagento
Skalabilnost & stabilnost pri velikih količinahMagento
Hitrost uvedbe in agilnostWooCommerce
Kontaktirajte me zdaj!

Specialist

Osredotočena digitalna strategija. Za vas bom samostojno optimiziral vsebine za spletno prodajo in spletne strani, ustvaril vrhunske opise, vključil AI ter oblikoval vizualno privlačne in prodajno učinkovite materiale, povezal napredna orodja za SEO in analitiko.

Pogosta vprašanja

Kaj je WooCommerce?

WooCommerce je vtičnik za WordPress, ki omogoča enostavno pretvorbo spletne strani v spletno trgovino. Primeren je za mala in srednja podjetja, saj omogoča hitro implementacijo, obsežno izbiro vtičnikov in prilagodljivost z znanjem WordPressa.

Kaj je Magento?

Magento je samostojna e-commerce platforma, primerna za srednja in velika podjetja s kompleksnimi potrebami. Omogoča obsežno prilagajanje, skalabilnost, napredno upravljanje katalogov in robustne funkcionalnosti za večje spletne trgovine.

Kakšne so razlike med WooCommerce in Magento?

Glavne razlike so v kompleksnosti, skalabilnosti in stroških vzdrževanja. WooCommerce je enostavnejši za uporabo in cenejši, medtem ko Magento ponuja več možnosti za prilagajanje, boljšo podporo za velike kataloge in kompleksne procese, a zahteva več tehničnega znanja in večje investicije.

Katero platformo izbrati?

Za manjše in srednje trgovine s standardnimi potrebami je WooCommerce optimalna izbira zaradi enostavnosti in nizkih stroškov. Za večje trgovine z več tisoč izdelki, naprednimi procesi in potrebami po visoki skalabilnosti je primernejši Magento.

Kako se WooCommerce in Magento razlikujeta glede SEO?

WooCommerce temelji na WordPressu, kar omogoča uporabo SEO vtičnikov in izjemno optimizacijo vsebine. Magento omogoča napredno tehnično SEO optimizacijo, a zahteva več strokovnega znanja za izkoriščanje vseh funkcionalnosti in optimizacijo hitrosti ter strukture strani.

Logo Leon G. Milošević - Specialist za SEO & digitalne strategije
Leon G. Milošević – Specialist za SEO & digitalne strategije
Specialist za SEO, SEM, digitalni marketing in email marketing z implementacijo rešitev Ai + grafično oblikovanje za splet in digitalne medije. Strategija za spletno prisotnost podjetja temelji na oblikovanju identitete in pozicioniranja, z namenom doseči dolgoročne rezultate.